Bár sokszor élvezem a sorozatban látott politikai adok-kapok stílust, kezdem hiányolni a valódi jogi vonalat a Diane védelmében spin-offból.
Miközben az új arculat megtervezésén dolgoznak a Reddick, Boseman & Lockhart ügyvédi irodánál egy súlyos szexuális zaklatási ügyre derül fény, ami akár romba döntheti az egész céget. Eközben Maia (Rose Leslie) saját identitását keresi, amiben egyáltalán nem segít, hogy egy csoportos per során össze kell dolgoznia Roland Blummal (Michael Sheen), akit nem az igazság, hanem a pénz és a show érdekel. Diane (Christine Baranski) bár igyekszik, mégis nehezen viseli az amerikai elnök húzásait, amit rátesz egy lapáttal férje új munkahelye, és végül egy olyan könyvklubba lép be, amit bár jó cél hajt, az eszközei rendkívül megkérdőjelezhetőek.
Az a baj, hogy szó szerint nemrég tettem le a sorozatot, és mégis alig emlékszek belőle jogi ügyre, azonban a politikai megnyilvánulásokra annál inkább. Ez még nem lenne annyira zavaró, ha a széria echte politikai lenne, de ez egy jogi sorozat, így a harmadik évadra kissé becsapva érzem magam. Persze nem várom el, hogy pont olyan legyen, mint A férjem védelmében, de azért nem lenne rossz, ha megpróbálnának visszatérni az alkotók az eredeti mederbe, és onnan kicsapongani.
A színészek játékára persze nem lehet panasz ismételten, mindenki a maximumot hozza, bár Maiát a harmadik évadban indokolatlanul keveset láttuk, de így is haladt az ő személyes szála is. Különösen érdekesnek tartom az ő szálát, hiszen már eltűnt feje felől a damaszkuszi kard és már nem kell félnie az apja bűntettétől, mégis, a való világban sok minden adhat okot a félelemre. Különösen érdekes az új szereplővel Roland Blummal folytatott lehetetlen kapcsolata.
Michael Sheen elsőrangú munkát végez színészként, szinte minden percben be akartam mosni neki egyet, miközben a Good Omensben meg imádtam!
Ugyanakkor a Lucca (Cush Jumbo) körüli hajcihő, illetve a kissé túlfeszített szerelmi szál valahol ötlettelen volt, és igazából nem vezetett semmire, végig az volt az érzésem, hogy azért dobták be, mert a karakternek nem tudtak kitalálni semmi értelmes tevékenységet, de nem akarták levenni a sorozatról, mert népszerű.
A sorozat harmadik évada inkább olyannak hatott, mintha a másodiknak lenne a második fele, és nemhogy nem tudott felmutatni semmi újat, inkább az egész egy nagy katyvasznak hatott, ahova mindenki bedobálta az ötleteit, remélve, hogy csak kisül belőle valami. Remélem, a széria következő évadára már feleszmélnek a készítők, hogy ez nem jó irány.
Persze én továbbra is maradok hű nézője a The Good Fight–nak, csak valahogy kevésbé él bennem a láng.
Szerző
-
Alapító és főszerkesztő
Mindig online kütyüfüggő, “csak még egy epizód” suttogó, űrhajó gyűjtögető kocka, digitális bennszülött. Igazi fangirl és PR munkatárs a Serenityn.
Korábbi cikkek
- Akciófilm2023-03-24Csak a dínók számítanak – 65 (2023)
- Dráma sorozat2022-12-30Vaják: A vér eredete (2022) – 1. évad
- Dráma sorozat2022-06-21A királyság (2009), 1. évad
- IDW2022-06-09Transformers: Éljen Megatron!