Oldal kiválasztása

Valamikor hosszan kell keresgélni a neten ahhoz, hogy végre normális játékra találjon az ember lánya, máskor pedig az adott játék kínálja tálcán magát – ahogyan tette ezt cikkünk mai alanya, a Hyper Universe is.

A játék története rövid és egyszerű, mint a faék: a HyperNet összegyűjti magában a legkülönfélébb harcosokat, hogy azok persze bizonyos megkötések között, de nyugodtan kiüthessék egymásból a szuszt. A hősök -vagy itteni nevük alapján Hyperek – között pedig van magányos harcos, szigorú katona, loli mágus és misztikus szellemharcos egyaránt, tehát a játékosok garantáltan megfogják találni a kedvencüket.

A harcok 4 vs 4 alapúak és a legtöbb MOBA-val ellentétben ez a játék nem felül, hanem oldalnézetes – ez eleinte okozhat némi zavart erőben, de még viszonylag hamar meglehet szokni. Az eddig behozott, nagyjából negyven harcos összesen hat osztályból lehet kiválasztani, amik között fellelhetők a hagyományos képviselők (tank, assassin, support) vagy a kicsit extra szájízt hagyó Bruiser vagy a Specialist.  Azt azért meg kell jegyezni, hogy nálam azért egy picit átírta a support fogalmát ez a játék: itt ugyanis nem azt érzem, hogy gyógyítok és/vagy védelmezem a társam, hanem a badass erőkkel (ez elsősorban Cain-re igaz), segítek minél hamarabb visszarepíteni az ellent a kezdőplatformjára.

Ami miatt érdekes ez a játék, az voltaképpen a különféle kártyák alapos megkeverése: a benne lévő dolgok, persze bizonyos módosításokkal, de már találkozhattunk valamelyik másik MOBA révén (szintlépések, felszerelések), így azok nem kis előnnyel indulnak, akik legalább egy vagy kettő hasonló játékon már átrágták magukat.

A játék grafikája szép, a karakterek igényesek (ámde a kötelező fanservice elemek nagyon is fellelhetőek), a szinkronra sem lehet panaszom, ellenben a kevés zene egy kissé zavaró tud néha lenni. Nehézségét tekintve viszonylag kezdőbarát játék – a szintlépéses jutalmazások miatt pedig már talán már túlságosan is az. Persze mindez annak érdekében van – friss játék lévén – hogy minél több játékost csalogasson be, az aktív harcosokat pedig megtartsa.

A Hyper Universe-nek még kell egy kis idő, hogy tökéletesen kiforjon és még ismertebb legyen, de nagyon szép úton halad felfelé. A játékidő nem vesz el órákat az életedből, a harcok élvezetesek és még szép is a kinézet – kell ennél több egy játéknak?

Szerző

Hanama
Alapító és szerkesztő

Főállású gamer, horror rajongó és anime szakértő. Sok mindenről szeretek és tudok beszélgetni, ezért is jó zombi módjára mindenki agyára megyek.