Az ausztrálok mindig is élen jártak a nem hétköznapi szériákkal, és a Bordélyház ennek egy igen ékes példája. Bár az igyekezet megvolt, és a színészek is jól dolgoztak, a show mégis valahol félrecsúszott, és nem mert belemenni olyan témákba, amiket felszínre kellett volna hoznia.
Öt gyönyörű és sikeres luxus szexmunkás életébe nyerhetünk bepillantást, felfedve munkájuk nehézségeit, furcsaságait és örömeit, miközben dacolniuk kell a mindennapi élettel, az előítéletekkel és önmagukkal. Chloe (Diana Glenn) több mint egy évtizede van a szakmában, és bár megígérte, még mindig nem hagyott fel vele, azonban a tizenéves lánya kezd gyanakodni, hogy talán mégsem az az anyja foglalkozása, amit születése óta mond. Ráadásul Chloe párja zenész, aki folyton úton van, így ő sem tud vigaszt nyújtani neveltlányának. Mel (Madeleine West) egyike a szakmája nagyágyújának, aki élvezi a szabadságot, és hogy nem egy hely vagy főnök „fogja”, ám ez hamarosan változni látszik, mivel egy komolyabb trauma átlöki őt egy biztonságosabb munkába, ahol azonban a főnök (és persze az összes többi lány főnöke), Nick (Robert Mammone) szemet vetett rá, és megkezdődik kettejük macska-egér játéka. Ez a kapcsolat azonban hatással van az üzletre is, amit Nick lánya, a Natalie (Kestie Morassi), aki a hely managere nem néz jó szemmel.
Tippi (Bojana Novakovic) az igazi bohém lány, aki fiatalságával és ártatlan külsejével megnyer magának mindenkit, ám maga sem tudja, mit akar az élettől, és ezt a helyzetet csak tovább rontja, hogy felbukkan egy férfi a múltjából. Tökéletes ellentéte Heather (Peta Sergeant), aki igazi dominaként söpör végig mindenen, ám csak egy cél vezérli, hogy boldoggá tegye szerelmét, és hogy végre elkezdhessék közös családjukat tervezni. Azonban a csapat bővülni látszik, ugyanis a korábban recepciósként dolgozó Lauren (Alison Whyte) egy hirtelen betoppant vendég kedvéért maga is szexmunkásnak áll, és kiderül, hogy igencsak élvezi a helyzetet, ám még sokat kell tanulnia.
A Bordélyház egy remek alapötletet vonultat fel, ahol a szereplők egy olyan munkában tevékenykednek, amit szinte mindenki lenéz, mindenki beszél róla, de senki sem hajlandó tenni érte vagy éppen ellene. A karakterek tökéletesen lefedik a társadalmat, hiszen van itt fiatal, tapasztalt, elvált, szerelmes… És pont ez az, amivel kissé mellényúltak, ugyanis minden szereplőnek adtak valami igazán mély tragédiát, ami erre az útra vezette – például hogy Chloe meglépett tizenévesen otthonról, vagy Tippi árvaságát – mintha egy ilyen munkához kizárólag csak valami erős trauma adhatna okot.
Ugyanakkor nem mertek meglépni számos olya témát, amivel igazán drámaivá vihették volna a hangsúlyt, így megmaradt amolyan aprócska bűnös élvezetnek gyönyörű nők és baldachinos ágyak között. Azonban az igyekezetért és az ötletért jár a piros pont!
Szerző

-
Alapító és főszerkesztő
Mindig online kütyüfüggő, “csak még egy epizód” suttogó, űrhajó gyűjtögető kocka, digitális bennszülött. Igazi fangirl és PR munkatárs a Serenityn.
Korábbi cikkek
Akciófilm2023-03-24Csak a dínók számítanak – 65 (2023)
Dráma sorozat2022-12-30Vaják: A vér eredete (2022) – 1. évad
Dráma sorozat2022-06-21A királyság (2009), 1. évad
IDW2022-06-09Transformers: Éljen Megatron!